ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان
به گزارش مشرق به نقل از شبکه ایران، عدم همراهی مردم با جریان فتنه و ریزش شدید هوادار در میان این جریان که از سوی کارشناسان به عنوان "مرگ قطعی فتنه" ارزیابی شده، ضدانقلاب خارج‌نشین را به فحاشی و توهین به مردم واداشته است.
"مانا نیستانی" کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح‌طلب که اکنون به غرب پناهنده شده و با طراحی پوستر و کارتون به همراهی با جریان اغتشاشات 88 می‌پردازد، در جدیدترین کارتون خود مردم را به دلیل همراهی با نظام و ترک فتنه‌گران مورد توهین و حمله شدید قرار داده است.
در این کارتون، حامی میرحسین موسوی در انتخابات سال گذشته، مردمی را که شماره حساب خود را برای دریافت یارانه نقدی در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها ثبت کرده‌اند، به سگ‌هایی تشبیه کرده است که از دست یک مامور نیروی انتظامی، غذا می‌گیرند.


این تصویر هم اکنون در اکثر سایت‌های حامی جریان فتنه نظیر "مردمک"، "بالاترین" و ... منتشر شده است.
گفتنی است فحاشی به مردم به دلیل عدم همراهی با فتنه‌گران در سال گذشته، به یکی از محورهای اصلی مطالب نویسندگان ضدانقلاب در خارج از کشور بدل شده است.
چندی پیش نیز، یک روزنامه‌نگار سابق نشریات اصلاح‌طلب که اکنون در کشور آمریکا زندگی و با رسانه‌های ضدانقلاب همکاری می‌کند، مشکل جامعه ایران را حمایت مردم از احمدی‌نژاد عنوان کرد.
معصومه قمی (مسیح علی‌نژاد) که چند سال پیش در مطلبی در روزنامه اعتمادملی، مردمی که در سفرهای استانی به استقبال رئیس جمهور می‌روند را "دلفین‌های گرسنه" نامیده بود، در مصاحبه با "صدای آمریکا" گفت: احمدی‌نژاد مشکل ما نیست؛ مشکل مردمی هستند که حرف‌های احمدی‌نژاد را باور می‌کنند.
فعالان سیاسی معتقدند حضور گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی‌های 9 دی و 22 بهمن که باعث به محاق رفتن جریان فتنه 88 شد، علت اصلی عصبانیت اپوزیسیون از مردم و توهین به آنان است
[ یکشنبه 89/7/11 ] [ 11:53 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک