ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

پیش نوشت: وقتی بچه مرشد بزرگ خاندان می شود!

خب همیشه پشت سر آدمای موفق و معروف و بقول معروف سلبریتی ها شایعه زیاده! حالا چه برسه به ما که بزرگ خاندانیم و همه جوره زیر ذره بین...
بگذریم
یادم میاد اون زمانا که هنوز بچه بودم و توی فامیل #بزرگ_خاندان نشده بودم؛ چند باری گم شدم. اما تنها کسی که متوجه گم شدن و کم کسری من میشد مادرم بود و بس
اما حالا چی؟ کافیه یکی دو ساعت توی فضای مجازی نباشیم تا هزارجور شایعه و اما و اگر واسمون درست بشه (این هوا)

سرتونو درد نیارم؛ اخرین شایعه ای که از خودم خوندم این بود که #حاج_راشد_خدایی ، #بزرگ_خاندان فخیمه ی خدایی در کلوپ شبانه ی استانبول به ضرب گلوله ی بابانوِئل کشته شد!
تازه این خبری هست که تابناک زده???? پس دیگه از بی بی سی نمیشه انتظاری داشت که گفته: #بزرگ_خاندان_خدایی پس از 68 روز #اعتصاب_غذا در زندان اوین درگذشت!

آخه لامصبا مگه ما آدمای معروف چه هیزم تری به شماها فروختیم که با ما اینکارا رو میکنید؟! یه کم سرتون به زندگی خودتون گرم باشه!

لذا باید از همین تریبون اعلام کنم که علت عدم بنده در معابر عمومی،سطح شهر، بزرگراه ها،جاده های مواصلاتی شرق غرب شمال جنوب و مرکز کشور،کلیه ی محلات و نقاط خارج از دسترس، تنها بعلت فعالیت در مجامع علمی بوده و ربطی به مسایل جهانی و نرخ ارز و دلار ندارد!!!

در پایان قویا اعلام می دارم؛ اینجانب#حاج_راشد_خدایی همچنان گذشته با کمال قدرت و عظمت زعامت خاندان را بر دوش کشیده و تا آخرین نفس #بزرگ_خاندان_خدایی خواهم ماند و این افتخار را تا سالهای سال به کس دیگری واگذار نمی نمایم!
لکن افراد بدسگال و کج اندیش با تشویش افکار عمومی سعی در برهم زدن آرامش ملت قهرمان و شهیدپرور نداشته باشند...
چون #ما_خودمان_هستیم!!!

امضا:#بزرگ_خاندان_فخیمه_خدایی

پی نوشت: بزرگ خاندان از لحاظ قد و وزن


[ دوشنبه 96/5/23 ] [ 9:33 صبح ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک