ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان
معظم له در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، گفت: فحاشی اخیر وهابیون علیه شیعیان به دلیل طرح مناظره از سوی مراجع تقلید قم خود نشانه حقانیت مذهب شیعه است.

وی افزود: اخیرا ما گفتیم که حاضریم با بزرگان و سران فرقه وهابیت مناظره رسانه ای کنیم که برخی سایت های وهابی، جواب ما را با فحش دادند.

وی ادامه داد: ما اهل فحش نیستیم، پرخاشگری های وهابی ها نشانه آن است که هدف خما و سخن ما حق است و این امر نشانه ترجیح مکتب و مذهب تشیع است.

آیت الله مکارم شیرازی که اهمیت بحث مدارا با مردم را به طلاب و روحانیون گوشزد می کرد، ادامه داد: اسلام دستور به مدارا داده زیرا توجه به این امر افراد را دگرگون می کند.

وی ادامه داد: مطمئنا بسیاری از جنگ و نزاع ها و مشکلات موجود در جهان با ترویج فرهنگ مدارا در بین مردم قابل حل است.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: وقتی فرهنگ مدارا از جامعه رخت بربندد مشکلات نیز پشت سرآن خواهد آمد بویژه در دنیای امروز که برخوردها و نزاعها زیاد شده است.

وی با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین(ع) در خصوص توجه به مدارا با مردم، گفت: ما نیز به عنوان رهروان آن بزرگواران باید خودمان به این دستور عمل کرده و آن را برای دیگران نیز ترویج کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: سلسله جلیله روحانیت دراین زمینه وظیفه سنگینی را بر عهده داشته و باید تا می توانند به مدارا با مردم توجه نمایند.
[ جمعه 87/9/22 ] [ 11:57 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک