ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان
وی در دیداری با حزب حاکم مصر اظهار می دارد که «فارس ها در تلاش اند تا دولت های عرب را ببلعند!». این در حالی است که دولت مصر، یکی از مسببان اصلی فاجعه غزه است و تا کنون نیز تلاشی برای بهبود آن صورت نداده است.
رئیس جمهور مصر، جمهوری اسلامی ایران را به تلاش برای کنترل کشورهای عرب منطقه متهم کرد!

به گزارش «فردا» از روزنامه کویتی الجریده، حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر روز 5 شنبه مدعی شده است که انتقادات ایران از لاقیدی و سهل انگاری مصر در قبال بحران انسانی در نوار غزه نشانه ای از تمایل ایران برای کنترل اعراب همسایه است!

بنابراین گزارش که در پرس تی وی نیز انعکاس یافته است، وی در دیداری با حزب حاکم مصر اظهار می دارد که «فارس ها در تلاش اند تا دولت های عرب را ببلعند!»

شایان ذکر است که امروز، علی لاریجانی، رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گویی تلفنی با همتای مصری اش از رئیس مجلس مصر برای رفع مشکلات و محدودیت های مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد تا روابط و همکاری های دوستانه دو کشور گسترش یابد.

روز سه شنبه، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز عید قربان دولت مصر را به خاطر خودداری از بازگشایی گذرگاه رفح مورد سرزنش قرار داد.

روز دوشنبه نیز گروهی از دانشجویان دانشگاه های شهرهای مختلف با حضور در برابر دفتر حفاظت از منافع مصر در تهران علیه سیاست های دولت مصر در برابر اسرائیل دست به تظاهرات زدند و به سوی این ساختمان موادآتش زا پرتاب کردند.

هنگامی که تظاهرکنندگان قصد نزدیک شدن به ساختمان دفتر نمایندگی را داشتند، با ممانعت ماموران پلیس روبرو شدند که درگیری مختصری بین دو طرف روی داد اما دانشجویان از ادامه درگیری خودداری ورزیدند.

[ جمعه 87/9/22 ] [ 11:59 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک