ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، مؤسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س)، همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) اولین شماره نشریه فرهنگی اجتماعی نخلستان توسط مؤسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س) روستای حاجی آباد زرین منتشر شد.

این شماره از نشریه نخلستان که به طور ویژه به مباحث عاشورایی و همچنین سنت‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روستای حاجی آباد زرین پرداخته است به مدیر مسئولی «محمد صادق خدایی» در 20 صفحه و به بهای 5 هزار ریال در اختیار قرآن‌دوستان و همچنین اهالی فرهنگ‌دوست این آبادی قرار گرفته است.

«راشد خدایی» سردبیر نشریه نخلستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به فضای قرآنی و فرهنگی حاجی آباد زرین از مدت‌ها قبل احساس می‌شد که جای رسانه‌ای به این شکل خالی است و اولین شماره از نشریه مؤسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س) با نام نخلستان و با محتوای قرآنی و عاشورایی منتشر شد.

وی افزود: با توجه به وجود نخلستان‌های زیبا که فضای طبیعی روستای حاجی آباد زرین را احاطه کرده است نام نخلستان را برای نشریه برگزیدیم و امیدواریم با توجه به استقبال اهالی و ضرورت وجود چنین نشریه‌ای در فضای روستا به‌خصوص در ایامی مانند محرم و عید نوروز و تابستان که اهالی حاجی آباد مقیم مناطق مختلف کشور به موطن خود سری می‌زنند، انتشار شماره‌های بعدی نخلستان را شاهد باشیم.

در شماره اول نخلستان مطالب متنوعی از جمله اخبار مؤسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س)، مصاحبه با پیشکسوتان عزاداری در آبادی، عزاداری از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، عاشورا در میان اهل سنت، یاد مرحوم «شیخ علی‌محمد ثقفی»، آلبوم عکس و ... به چاپ رسیده است.


[ شنبه 88/10/26 ] [ 8:52 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک