ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 11:27 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
ایسنا: دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی تاکید کرد: حذف رژیم حسنی مبارک باید از سوی ملت مظلوم مصر صورت گیرد. براساس موضع‌گیری مردم مصر و همچنین پیوستن حمایت‌ مردمی و سازمان‌های غیردولتی به جنبش عدالتخواه دانشجویی و متحصنین فرودگاه مهرآباد به عنوان بانیان تعیین جایزه‌ برای اعدام فرعون مصر؛حسنی مبارک این جایزه از مبلغ یک میلیون دلار به مبلغ یک ونیم میلیون دلار افزایش یافت.

صادق شهبازی در نشست خبری که در دفتر جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بازتاب گسترده‌ای که برای تعیین جایزه برای اعدام فرعون مصر حسنی مبارک از سوی متحصنین فرودگاه و جنبش عدالتخواه دانشجویی صورت گرفت و همچنین با توجه به موضع‌گیری برخی مسوولان داخلی و مسوولان مصری تصمیم به ادامه‌ی این حرکت و انجام اقدام جدیدی گرفتیم که بر این اساس جایزه‌ی یک میلیون دلاری اعدام حسنی مبارک را به یک و نیم میلیون دلار افزایش دادیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: تفاوت حرکات دانشجویی و خودجوش مردم در ایران با سایر کشورهای غربی و عربی در آن است که مردم و دانشجویان ایران به صورت خودجوش و براساس تکلیف و وظیفه‌ی خود وارد عمل می‌شوند. آنها فارغ از مناسبات دیپلماتیک به موضع‌گیری و بیان مبانی عملی خود می‌پردازند که نمونه‌ی آن را می‌توان در تحصن فرودگاه مهرآباد مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحصن فرودگاه مهرآباد توانست بازتاب بین‌المللی وداخلی چشم‌گیری داشته باشد؛ از این رو جنبش عدالتخواه دانشجویی و شورای متحصنین فرودگاه تصمیم گرفتند جایزه‌ی یک میلیون دلاری را برای اعدام فرعون مصر حسنی مبارک مشخص کنند. حسنی مبارک جنایات آشکاری و همدستی با رژیم صهیونیستی را انجام داده است.

شهبازی با بیان اینکه مبارک اولین خائن به جبهه‌ی اسلام و اولین خالی کننده‌ی عقبه‌ی مبارزه مردم فلسطین و همدستی با جنایتکاران است، گفت:‌حسنی مبارک علاوه بر کشتار مردم مظلوم فلسطین کشتار و خفقان را برای مردم مظلوم مصر رقم زده است. مبارک برای قتل و غارت به اسراییل اجازه داده تا از فضای کشور مصر استفاده کند. در چند روز اخیر حمله‌ی رژیم صهیونیستی به غزه، به دلیل اجازه‌ی حسنی مبارک اسراییل از حریم‌های هوایی مصر برای حمله به مردم مظلوم غزه استفاده می‌کند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: حمله و محدود کردن مقاومت و مهم‌تر از آن یک سال و نیم حصر مردم غزه و جلوگیری از عبور مواد غذایی، سوختی و بهداشتی از جمله اقدامات رژیم فاسد و نامشروع حسنی مبارک است.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های مسلمان هیچ‌گاه منتظر دول خود نبوده و براساس انگیزه‌ی دینی خود نمی‌توانند سازش را تحمل کنند، گفت: سه دهه‌ی گذشته ملت مصر بیداری خود را نشان داد و فرعون قبلی مصر انور سادات را به درک فرستاد. در آن زمان خالد اسلامبولی چنین اقدام مورد تایید همه‌ی ملت مصر و همه‌ی ملت‌ مسلمان را رقم زد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در ادامه تاکید کرد: در شرایط فعلی تکرار تجربه‌ی خالد اسلامبولی امکان‌پذیر ، شدنی ، لازم و ضروری است. جوانان مصری می‌توانند تجربه سه دهه‌ی گذشته را رقم زنند و حسنی مبارک را به عنوان شریک جنایات جنگی و معاونت در تحقق هولوکاست انسانی در غزه و فشار علیه مردم مظلوم مصر باید به مجازات نایل کنند.

وی با بیان اینکه دلیل انتخاب فرعون برای حسنی‌مبارک به دلیل روحیه‌ی جباریت حسنی مبارک است، افزود: وظیفه‌ی دانشجویان مصری در این برهه این است که ساکت ننشینند و به صورت جدی وارد صحنه شوند همچنین علمای مصری باید حساب خود را با رژیم فاسق مصر و برخی روحانیون درباری مشخص کنند.

شهبازی در ادامه اظهار کرد: جوانان مصری در شرایط کنونی که حسنی مبارک به عنوان نوک پیکان سازش با اسراییل همکاری می‌کند باید مکافاتی به اندازه‌ی جنایات حسنی مبارک رقم زنند تنها مکافات لازم برای مبارک اعدام انقلابی و نابودی رژیم فاسد و نامشروع مصر است. امروز وقت جهاد و مبارزه برای آزادی غزه است. از این رو باید انرژی جهان اسلام به صورت یکپارچه برای نابودی اسراییل نشانه رود.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم مصر در طول سه دهه‌ شکنجه‌ی مبارک و آمریکا دچار نوعی مرگ تدریجی شده‌اند اگر مردم مصر تکلیف خود را درست تشخیص دهند می توانند شرایط را به گونه‌ای درست کنند که راه برای آنها باز شود. هر روز که از تداوم حکومت حسنی مبارک می‌گذرد تداوم جنایات اسراییل بیشتر می‌شود. پس ملت مصر باید در مقابل این جنایات به همراه جهان اسلام حرکت کنند.

شهبازی در بیان هدف مورد نظر در تعیین جایزه برای اعدام حسنی مبارک گفت: ما برای تشویق جوانان و مردم مصر در پایان تحصن در فرودگاه مهرآباد از منابع مردمی و غیردولتی جایزه‌ی یک میلیون دلاری را برای اعدام حسنی مبارک اعلام کردیم. پس از آن برخی‌ از نهادهای مردمی و NGOها و مردم عادی به این حرکت پیوستند به طور مشخص برخی از مردم مشهد برای کمک مالی و جانی برای قصاص جالوت امروز مصر اعلام آ‌مادگی کردند مبنی بر اینکه حاضرند از کف هزارتومان تا سقف فروش منزل و مغازه‌های خود را اهدا کنند. براین اساس با توجه به موضع‌گیری اخیر مسوولان مصری در این زمینه و اتفاقات رخ داده تصمیم به افزایش جایزه‌ی اعدام حسنی مبارک را گرفتیم.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: رژیم فاسد حسنی مبارک از دولت ایران تقاضا کرده تا با ما دانشجویان که چنین طرحی را ارائه کردیم برخورد کنند و اعلام کرده که تحریک به آدم‌کشی از جمله مواردی است که می‌توان از طریق قوانین بین‌الملل پیگیری کرد، البته چنین اظهارنظری از سوی رژیم نامشروع حسنی مبارک غیرقابل پیش‌بینی نبود .

وی ادامه داد: رژیم حسنی مبارک تعجب کرده که چطور دانشجویان به طور خودجوش وارد شده و دست به چنین اقدامی زدند؛ از این رو به آنها برچسب زده که این دانشجویان ایرانی نمایندگان دولت ایران هستند این در حالی است که حسنی مبارک نمی‌تواند مناسبات درون ایران را درک کند. مردم ایران و سایر ملت‌های مسلمان براساس تکلیف دینی خود تحلیل، تصمیم‌گیری و وارد عمل می‌شوند که به عنوان نمونه می‌توان به اقدام انقلابی خالد اسلامبولی اشاره کرد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی افزود: خالد اسلامبولی نماینده‌ی اقدام خودجوش مردم است که فارغ از مناسبات دیپلماتیک وارد عمل شد. البته تحلیل چنین مساله‌ای برای حکومت غیردموکراتیک مصر که در صورت تخطی هر فردی از فرامین حکومت این فرد را دچار شکنجه می‌کند، غیرقابل پیش‌بینی نیست.

شهبازی در واکنش به اظهارنظر دولت مصر گفت: آنها تحریک به آدمکشی را جرمی می‌دانند که از طریق مجامع بین‌المللی قابل پیگیری است سوال در اینجا است که کار حسنی مبارک و اقدام او در رابطه با کمک به کشتار مردم غزه توسط اسراییل و قتل و کشتار مردم مظلوم مصر که نسبت به سیاست‌های او اعتراض دارند جرم بین‌المللی نیست؟

وی با بیان این که فشارهای داخلی و خارجی در این زمینه بر روی ما اعمال شد، گفت: البته انتظار ما از دولت جمهوری اسلامی چیز دیگری است. ما از ابتدا ارتباط با رژیم نامشروع مصر را در طول سال‌های گذشته محکوم کرده‌ایم؛ چه در دهه 70 چه در دهه 80 و چه در دولت نهم این اعتراض اعلام شد. قطعا از طریق مناسبات دیپلماتیک با رژیمی که با اسراییل ارتباط دارد نمی‌توان منافع ملت‌های مسلمان را پیگیری کرد.

به گزارش ایسنا، شهبازی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دلیل حمله‌ی اسراییل به غزه را چه می‌دانید؟ گفت: بعد از جنگ 33 روزه و اتفاقات رخ داده در منطقه و مشخصا جهش به سمت اسلام گرایی و گفتمان جمهوری اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی آنها به این نتیجه رسیدند که به آخر خط رسیده و در سراشیبی قرار دارد. از این رو به نوعی تلاشی برای تغییر معادلات منطقه را انجام دادند که از جمله این اقدامات می‌توان به جنگ 33 روزه اشاره کرد البته در این جنگ تئوری اسراییل کبری و صغری و خاورمیانه جدید خانم رایس، شکست خورد.

وی افزود: بر این اساس آنها در صدد ایجاد چارچوب جدیدی برآمدند که برای نخستین مقابله جدید احتیاج به پیروزی تضمین‌شده‌ای داشتند. بهترین مکان برای این امر که از یک سو تضمین شده باشد و از سوی دیگر ثبات اسراییل را تضمین کند غزه بود. برنامه‌ریزی آنها به گونه‌ای بود که ظرف چند روز این مساله به پایان برسد اما ادامه‌ی جنگ در طول 17 روز گذشته نشان از عدم پایان این مساله دارد.

وی ادامه داد: اسراییل بحران مشروعیت بین‌المللی به ویژه پس از طرح هولوکاست درجمهوری اسلامی و بعد از جنگ 33 روزه و انتخابات در منطقه پیدا کرده است. اسراییل می‌خواست این شرایط را با حمله به غزه بهبود بخشد که با مقاومت مردم غزه و حماس و هماهنگی جهان اسلام با شکست مواجه شد.

به گزارش ایسنا،‌ در ادامه محمدی به نمایندگی از سازندگان مستند اعدام فرعون در رابطه با پیش‌بینی آنها از نتیجه‌ی جنگ غزه گفت:‌ تجربه‌ی جنگ 33 روزه و مقاومت در طول 17 روز گذشته نشان از پیروزی مقاومت حماس و مردم غزه و شکست اسراییل دارد. همچنین الگوی غزه در حال فراگیری است و جنگی که اسراییل آغاز کرده که هدف آنها تحت فشار قرار دادن گروه‌هایی همچون حماس و الگو کردن گروه‌های همچون جنبش فتح بود با شکست مواجه شد.

وی افزود: جنگ اسراییل جنگ سردی است که به دهه‌ی 90 بر می‌گردد و پاسخگوی جنبش‌های جدید قرن بیستم نیست. اسراییل اساسا اسلوب جنگی‌اش چنین چیزی است و انتهای توانمندی‌اش را امروز می‌توان دید. از این رو رژیم صهیونیستی راهی جز سقوط و نابودی ندارد.

عضو ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهان اسلام در ادامه گفت: این ستاد به عنوان همراه و سربازان جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در کنار آنها قرار دارد. تدارک جایزه برای اعدام فرعون متعلق به متحصین فرودگاه و جنبش عدالتخواه دانشجویی است و ما در کنار آنها هستیم .

محمدی ادامه داد: این ستاد از سال 82 و برای مخالفت با تغییر نام خیابان خالد اسلامبولی در ارتباط با مصر تشکیل شد به باور ما ارتباط با طاغوت مصر به ضرر نهضت اسلام و جمهوری اسلامی است.

وی در پایان گفت: تصمیم گرفته‌ایم بخشی از درآمدی که از فروش گسترده‌ی فیلم اعدام فرعون در سراسر کشور حاصل شده را برای همکاری و همراهی عزیزان در پروژه‌ی اعدام فرعون به آنها تقدیم کنیم تا به زودی شاهد تابوت حسنی مبارک باشیم
[ سه شنبه 87/11/8 ] [ 1:20 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]


.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک