ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

وزیر امورخارجه با تاکید بر اینکه انتصاب ملک زاده به عنوان معاون اداری ـ مالی بدون خواست و میل وی بوده، از اشغال این وزارتخانه توسط جریان انحرافی خبر داده است.

به گزارش«جوان آنلاین»، علی اکبر صالحی امروز در گفتگو با یکی از چهره های سیاسی با اشاره انتصاب ملک زاده گفته است: من تا به امروز وزیر خارجه بودم ولی با این انتصاب، جریان انحرافی تسخیر وزارت خارجه را کلید زده و من دیگر هیچ کاره هستم.

وی همچنین گفته است با توجه به این وضعیت همین بهتر که مجلس مرا استیضاح کند.


[ دوشنبه 90/3/30 ] [ 2:34 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر امور خارجه فقط امروز (دوشنبه) را مهلت دارد که ملک‌زاده را از معاونت اداری مالی وزارت خارجه برکنار کند در غیر این صورت، طرح استیضاح وی فردا اعلام وصول خواهد شد.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موضوع استیضاح علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه گفت: امیدوارم که کار به استیضاح وزیر نکشد و مشکل پیش از اینکه مسئله استیضاح وزیر به میان بیاید حل شود.

وی در این باره خاطرنشان کرد: علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه فقط امروز (دوشنبه) را مهلت دارد که ملک‌زاده را از معاونت اداری مالی وزارت خارجه برکنار کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اگر امروز وزیر خارجه ملک‌زاده را برکنار نکند، مطمئناً فردا طرح استیضاح صالحی اعلام وصول خواهد شد.


[ دوشنبه 90/3/30 ] [ 2:20 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]

چند وقتی است که شبکه آموزش سیما جانی تازه گرفته و اساسا دگرگون شده است.شاید بتوان وقوع این اتفاق میمون را ثمره مدیریت استاد فرهیخته دکتر پورحسین دانست.تحولاتی که در زیر بنای این شبکه واقع شد،عاملی بود برای بیرون آمدن شبکه آموزش از پخش برنامه های تکراری نه چندان جذاب و جهتگیری های صحیح برای بالا بردن سطح دانایی همراه توانایی.

ظهور برنامه هایی نظیر هفت وهفت دقیقه،هفت کلام حرف حساب،خط عشق و نهایتا رادیو هفت توانست جایگاه این شبکه را در بین دیگر کانال ها بهبود بخشد.

اما نکته مهم اینجاست که شوربختانه رادیو هفت که برنامه شاخص این شبکه است دچار نوعی ملی گرایی رقیق و غیر ملموس شده که روز به روز بر غلظت آن افزوده شده و با گامهایی بلند بسوی بیراهه می تازد.

یادم است،اولین روزهای شروع برنامه که اشتیاق زیادی برای تماشای آن داشتم پخش نماهنگ هایی با صدای (زنده یاد فرهاد مهراد!)یا (هوشنگ یغمایی)و دیگر خوانندگانی که تا آن روزها بایکوت بودند باعث نوعی دلزدگی ناخواسته در من شد.

مصاحبه با افرادی که ارزشی جز تلف کردن وقت برنامه را نداشتند نظیر آقای(استاد...)یا عنوان کردن سوالاتی نظیر اینکه پدران شما چرا با تاتر مشکل داشتند؟(در آن روزها که این اساتید کار تاتر را شروع کردند،تاتر ما فقط مطربی محض بود)سبب شده است که که از ارزش این اثر کاسته و رو به افول برود.

در اینکه آقای منصور ضابطیان شخص ملی گرای محض است،شکی نیست اما رسانه ملی جای این افکار نیست.در یکی از برنامه ها از داریوش اسد زاده سوال کرد که مگر پدر شما چه مشکلی با تاتر داشت واساسا دوست داشت شما چکاره شوید؟اسد زاده در پاسخ جواب دادکه پدرم اینکار را مطربی میدانست و دوست داشت من طلبه شوم!(که پس از آن با پوزخند هر دو مواجه شدیم).از آن روز بود که به عمق محتوایی فکری برنامه شک کردم،که امروز به یقین مبدل شده.

اما در یک کلام آقای ضابطیان رسانه ملی جایی برای تلقین عقاید ملی گرایانه شما نیست لطفا مراعات بینندگان را بفرمایید.


[ دوشنبه 90/3/30 ] [ 12:32 صبح ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک