ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

شماری از شهروندان اردنی، با تجمع در برابر ساختمان اتحادیه اصناف این کشور در امان کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را آتش زدند.

 

گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره حاکیست ، تجمع کنندگان خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع از مسلمانان خواستند غذاهای آماده (فست فود) آمریکایی را تحریم کنند.

«تجمع ملی کمک به غزه» در اردن هم خواستار استفاده موثر از سلاح تحریم در برابر آمریکا واسرائیل شد و از مردم این کشور خواست از کالاهایی اسرائیلی که وارد بازار اردن می شود استفاده نکنند


[ یکشنبه 87/10/29 ] [ 2:51 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
لندن- روزنامه گاردین چاپ لندن نوشت بهترین راه حل پایان دادن به اشغال خونین فلسطین این است که اسراییل را همانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی تحریم کنیم.

به گزارش ایرنا، نوآمی کلین در یادداشتی در این روزنامه نوشت: خونریزی دیگر بس است. زمان آن فرا رسیده که کشورهای دنیا در یک جنبش هماهنگ اسراییل را همانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی تحریم کنند.

کلین گفت: درسال ? ?????ائتلاف بزرگی از فلسطینیان به دنیا پیشنهاد داد اسراییل را تحریم کنند و همانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی، اسراییل را از سرمایه‌گذاری های خود محروم نمایند.

وی افزود: هر روز که اسراییل به غزه حمله می‌کند این طرح ائتلاف فلسطینی ها حتی میان یهودیان اسراییلی نیز طرفدار بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش گاردین، در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه بیش از ? ????نفر از شهروندان اسراییل از جمله هنرمندان و دانشگاهیان اسراییلی نامه‌ای به سفیران کشورهای دیگر در اسراییل نوشتند و خواستار اجرای اقدامات محدود کننده و تحریم این رژیم شدند.

آنان در نامه خود از سفیران خارجی در اسراییل خواستند همانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی اسراییل نیز تحریم شود.

گاردین نوشت: در چند روز ابتدایی حملات اسراییل به غزه، یکی از شرکت‌های انگلیسی نامه‌ای به شرکت همکار خود در اسراییل نوشت و اعلام کرد: ما به دلیل اقدامات اخیر اسراییل دیگر قادر به تجارت با شما یا هر شرکت دیگر اسراییلی نیستیم.

ریچارد رمزی، مدیر این شرکت انگلیسی گفت: این تصمیم ما سیاسی نیست. ما فقط نمی‌خواهیم مشتریان خود را از دست بدهیم. بنابراین تصمیم ما از نظر اقتصادی موجه است.

گاردین نوشت: به منظور برقراری عدالت برای فلسطینی ها، شرکت‌های تجاری باید همانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی، اسراییل را نیز تحریم کنند.



[ یکشنبه 87/10/29 ] [ 2:45 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]

شهرک نشینان صهیونیست بر دیوار یکی از مساجد یافا جملات توهین آمیز ضد پیامبر اسلام نوشتند.

 

به گزارش شیعه آنلاین، موسسه اوقاف الاقصی ، امروز اعلام کرد: صهیونیست های تندرو شعارهایی اهانت آمیز ضد پیامبر اسلام (ص) بر دیوارهای مسجد البحر در یافا نوشتند.
محمى الاشقر از اعضای این موسسه تاکید کرد: نمازگزاران فلسطینی شهر یافا هنگامی که برای نماز صبح راهی مسجد البحر شدند، شهرک نشینان تندرو صهیونیست را دیدند که بر روی دیوارهای مسجد ضد رسول اکرم (ص) و همچنین ضد عرب ها شعارهای رکیک می نویسند.
شهرک نشینان صهیونیست که در مناطق فلسطینی نشین زندگی می کنند با توجه به برخورداری از حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به راحتی قادرند شهروندان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده یا اقدامات تحریک آمیز دیگری از قبیل شعارنویسی بر مساجد و منازل فلسطینیان را صورت دهند.
این اقدامات که با حمایت نظامیان صهیونیستی صورت می گیرد ، با هدف واداشتن فلسطینیان به ترک خانه ها و مناطقی که در آنها ساکنند، صورت می گیرد.


[ سه شنبه 87/10/3 ] [ 11:26 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک