ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

سایت پرچم نوشت : تهیه ‏کننده این سریال اظهار داشته است: «در این فیلم، محور کار بر روى میهن دوستى انسان و ضرورت تمسک وى به زمین صورت مى‏گیرد و این همان چیزى است که زندگى انسان در همه خلیج فارس بر مدار آن مى‏چرخد. کارى که نشانگر مبارزه انسان خلیجى در مقابله با استکبار و ظلم است.»

کارگردان این سریال فردى اردنى به نام ایاد الخزوز، نویسنده آن محمد سعید الضنحانى شاعر اماراتى و تصویربردارى سریال با فناورى‏هاى عالى سینمایى صورت گرفته و از هنرمندانى از سوریه و اردن نیز کمک گرفته شده است.

ساخت این فیلم پس از انتشار داستان ها و مقاله های بسیار و اشعار عربی درباره ادعاهای بی پایه امارات در خصوص جزایر سه گانه است


[ شنبه 88/8/2 ] [ 3:45 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]

یک شهروند عربستان سعودی روز چهارشنبه به اتهام قتل عمد، گردن زده شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض، وزارت کشور عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: محمد الکواکبی که چندی پیش به دلیل اختلاف، دوست خود را بوسیله گلوله از پای در آورده بود، امروز گردن زده شد.

بر اساس آخرین آمار،با اعدام این شهروند عربستانی، شمار محکومینی که از آغاز سال جاری در این کشور اعدام شده‌اند به ? ???نفر رسید. در این کشور پادشاهی‌نشین که مقامات قضایی آن اعتقاد به جاری شدن احکام شریعت و قوانین اسلامی داردند، در مجموع در سال گذشته میلادی ? ????نفر به دلیل جرائم مختلف اعدام شدند.

رکورد شمار اعدامیان در عربستان سعودی به سال ? ?????بازمی گردد که در سال ? ????شهروند این کشور اعدام شدند. قتل عمد، تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه، قاچاق مواد مخدر و اردتداد از جمله جرائمی هستند که دستگاه قضایی عربستان سعودی برای آنها حکم اعدام در نظر گرفته است.


[ شنبه 88/8/2 ] [ 3:35 عصر ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]


.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک