ابزار رایگان وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میرزا بنویسان

و یادآور آن هنگام که #بزرگ_خاندان بر قوم خودش وارد شد و فرمود: ای قوم، بر من ایمان آورید که این برایتان بهتر است.

پس قوم او در حالی که شکمهایشان از فست فود و گوشت یخی برزیلی پر شده بود او را کتمان کردند.

آری چنان بود که #بزرگ_خاندان دست از هدایت قوم کافرش  نکشید و همچنان آنان را پند و اندرز همی دادی.

و آن وقت که قوم ناسپاسش قصد جان او را کردن، به سوی قومش روانه شد و اینگونه فرمود:

ای قوم... من سالها در بین شما بودم و جز نیکی در حق تان بر من نرفته است. پس به من ایمان آوری و دست از ظلم بر من بکشید!

قوم نا سپاس در حالی که او را تمسخر می کردند، از او خواستن تا معجزه ای کند و بعد به او ایمان آورند.

آری

#بزرگ_خاندان روبه قومش که در فلاکت و بدبختی ذوب شده بودن نمود و فرمود:

ای خطاکاران، وای بر شما اگر پس از معجزه ایمان نیاورید... که عذابی سخت و دردناک در انتظارتان است.

 

راشد نبی - بزرگ خاندان

 

پس قوم روبه #بزرگ_خاندان نموده و گفتند: باشد اما برایمان طعامی از آسمان فرو آور.

#بزرگ_خاندان درنگی نمود و ناگهان پرنده ای آهنین که مردم آن سامان وی را ماهان می خواندند برایش طعامی فروفرستاد.

#بزرگ_خاندان فرمود:

ای قوم بشتابید که از آسمان برایتان طعامی حاضر نمودم

قوم در حالی که فقط اندکی ایمان آورده بودند گریستند و گفتند:

ای نبی ما، نام این طعام چیست؟

#بزرگ خاندان فرمود:نامش #سوپخفاش است. بخورید و بیاشامید، اما اسراف نکنید.

اما قوم خطاکارش باز به حرف او گوش نکردن و اسراف نمودند.

پس راشد نبی بر آنان خشم کرد و فرمود:

ای وای بر شما... بزودی مرضی بر شما فرو خواهد آمد که مانند برگ درختان فرو بریزید.

ای کسانی که ایمان آوردید، با کسانی که ایمان نیاوردن ظرفهایتان را بشویید و سفره ی این طعام آسمانی را جمع کنید. و آنان را ترک کرد.

پس چنان مرضی قوم را در بر گرفت که تا سالهای سال نشانی از آنان باقی نماند.


[ سه شنبه 99/5/21 ] [ 10:42 صبح ] [ راشد خدایی ] [ پامنبری ها () ]
.: Weblog Themes By rashedkhodaei :.

درباره بچه مرشد اعلی الله مقامه الشریف

زمین را ز آسمان نثار است و آسمان را از زمین غبار... کل اناء یتشرح بما فیه

پیچک